Bank BPH S.A.wpłaty własne 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 Bank BPH S.A. (darowizny w ramach zbiórki publicznej) 61 1060 0076 0000 3310 0018 2660 Tytułem: 3892 - Cetlicer Nikola - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
WPŁATY PRZEZ PAYPAL--- eda27@wp.pl DZIĘKUJEMY
RSS
niedziela, 30 września 2007
Nikola chora
Nikola od ok tygodnia choruje. Tydzień temu zabrałam ją z przedszkolaz gorączką to była środa. Do niedzieli leżała cały czas w łózku z gorączką , dostała antybiotyk. W poniedziałek poszła do przedszkola. Niestety wrócił katar z zdwojoną siłą, i gorączka. Cały czas ja ma. Sa to napady, raz sie czuje dobrze skacze biega, za jakis czas dopada ją gorączka i nie ma nawet siły wstac z łóżka. Dziś jest tak czas. Na zmiane raz dobrze się czuje raz okropnie gorączkuje aż majaczy :(

i prawie cały zca śpi.
20:58, edyta.mama.niki
Link Komentarze (2) »
piątek, 07 września 2007
Nikola poszła do przedszkola
Nikola poszła do przedszkola. Bardzo chciałam aby miała kontakt z dziecmi. Placze przy rozstaniu ale potem juz jest dobrze :)
ładnie się bawi, ma fajne zajęcia ,które ja interesuja i zajmują. oby tak dalej
23:37, edyta.mama.niki
Link Komentarze (1) »